Компьютерлердің сервис орталығы

Біздің компаниямыздың өз сервис орталығы бар, бұл клиенттің техникасын диагностикалайтын және жөндейтін АТ шеберлері. Қызмет ретінде сервистік қызмет көрсету қашанда аутсорсинг, аутстаффинг, бағдарламалық қамтамасыз етілім мен жабдықты сату сияқты басқа өнімдермен бірге ұсынылады.

Компьютерлердің сервис орталығы

Компьютерлік техниканы жөндеу жөніндегі сервис орталығы

  • Біз клиентке хабарлаймыз, мақұлдау алғаннан кейін жұмысқа кірісеміз
    4

    Біз клиентке хабарлаймыз, мақұлдау алғаннан кейін жұмысқа кірісеміз

  • Техниканы жөндеу немесе жаңарту құнын бағалаймыз
    3

    Техниканы жөндеу немесе жаңарту құнын бағалаймыз

  • Диагностика жасаймыз және стандарттар бойынша «бэкап» жасаймыз
    2

    Диагностика жасаймыз және стандарттар бойынша «бэкап» жасаймыз

  • Техниканы көшпелі мамандардан аламыз
    1

    Техниканы көшпелі мамандардан аламыз

Компьютерді жөндеу сервисі - артықшылықтары

  • Тұрып қалу уақытын қысқартамыз Тұрып қалу уақытын қысқартамыз

    Бізбен жұмыс істей отырып, сервистік қызмет көрсету мердігерін іздеуге кететін қосымша уақытты қысқартасыз. Біз әлсіз жерлерді өзіміз анықтаймыз, жөндеуді қажет ететін техниканы әкелеміз және алып кетеміз.

  • Сіздердің стандарттарыңызды сақтаймыз Сіздердің стандарттарыңызды сақтаймыз

    Әрбір клиентке арналған стандартты софт тізімін жасаймыз, ол қызметкерлердің жұмысы үшін қажет. Техниканы жұмысқа берер алдында тізім бойынша тексеріп, барлық қажетті бағдарламаларды орнатамыз.

  • Серіктестерімізді тартамыз Серіктестерімізді тартамыз

    Егер біздің сервис орталығымыздың құзыреті тар мамандандырылған немесе күрделі проблеманы диагностикалау үшін жеткіліксіз болса, біз Қазақстан мен Ресейдің (Мәскеу) басқа сервистік орталықтарынан серіктестерімізді тартамыз.

Компьютерлерге қызмет
көрсетуде 18 жылдық
тәжірибеміз бар

«Жұмыс істеген уақыт аралығында біз кеңсе техникасына қызмет көрсету бойынша тәжірибе, білім және сараптама жинақтадық. Осы білім базасынан біз жұмыс стандарттарын қалыптастырдық, процестерді құрдық және біздің сервис орталығымызға тәжірибе жинауға келетін тәлімгерлерді оқыту жүйесін әзірледік»

Александр Басов,
сервис орталығының басшысы
Александр Басов, сервис орталығының басшысы IT Support Group

Стандарттар

  • Бізде техниканы диагностикалаудың жеке стандарты бар: онда қуат беру көзін, мониторды, жадты және қатты дискіні диагностикалау құралдары, уақыты және әдістері сипатталған.

    Бұрын біз диагностикалаудың блоктық жүйесін қолдандық: мұндай жағдайда дербес компьютердің әр блогы кезекпен тексеріледі. Бірақ қазір жаңа құзыреттерді арттыра отырып, бұл процесті біріктіріп, тексеру уақытын бірнеше сағатқа дейін қысқарта алдық.

    Сервис орталығы. Диагностика
  • Сервис орталығында тек клиент компьютерлерінің бэкаптарына арналған бөлек машина бар. Бұл қатты диск жұмыс істеп тұрса да, бізге келетін әрбір компьютердің сақтық көшірмесін жасау үшін қажет.

    Клиент деректерінің сақталуына кепілдік алады және оны қашанда қалпына келтіруге болады.

    Сервис орталығы. Бэкап жасау
  • Сервис орталығының барлық қызметкерлері арнайы қосымшадағы электрондық шаблондар мен тексеру парақтар бойынша жұмыс істейді. Бұл біздің де, клиенттің де уақытын үнемдейді: Сервис орталығының кез келген АТ шебері ештеңені жіберіп алмай, өз бетінше диагностика жасай алады немесе техниканы бэкап жасай алады. Ал көшпелі маман клиенттің кеңсесінде қайта тексеруге уақыт жұмсамайды.

    Сервис орталығы. Тексеру парақтары

Сізді қызықтыруы мүмкін

Аутсорсинг

Күрделі АТ инфрақұрылымдарына абоненттік қызмет көрсету.

Аутсорсинг