АТ инфрақұрылымын қолдау және сервистік қызмет көрсету

Нақты ақпараттық жүйелерді құрамыз

АТ инфрақұрылымын қолдау және сервистік қызмет көрсету

IP телефония

IP телефония бойынша корпоративтік байланыс

IP телефония

Компаниялардың, ұйымдар мен кеңселердің АТ инфрақұрылымына қызмет көрсету

  • Шығынды азайту Шығынды азайту

    Сервистік компанияны жалдай отырып, компанияның штаттағы АТ маманының жалақы қорына жұмсалатын шығынын азайтасыз. Әділ құнын төлегеннен кейін бір маманның орнына толыққанды АТ бөлімін аласыз.

  • Процестерді жеделдету Процестерді жеделдету

    Біздің штатта барлық қызметкерлеріңіздің өтінімдерін бір уақытта өңдейтін жетпістен аса тәжірибелі АТ мамандары бар. Жүктелмей қалған 1С немесе жұмыс істемейтін поштаға байланысты жұмыста кідірістер болмайды.

  • Қауіпсіздік Қауіпсіздік

    Біз АТ инфрақұрылымын тек сырттан ғана емес, компания ішінен де кибершабуылдар болмайтындай етіп құрамыз. Біз әрбір жеке қызметкер үшін файлға шектеулі қолжетімділікті теңшей аламыз.

  • Тұрақты даму Тұрақты даму

    Біз өзіміз де өсеміз, клиенттеріміздің бізбен бірге дамуына да көмектесеміз — жекелеген АТ жобаларда консалтинг қызметтерін көрсетеміз, бизнесті ауқымды етуге көмектесеміз, бір күнде бүкіл кеңсені жылдам әрі тиімді көшірісеміз.

  • Икемділік және әмбебаптық Икемділік және әмбебаптық

    Қажет болса, клиенттің басқа сервистік компаниялар, провайдерлер, телефония сияқты АТ мердігерлерімен хабарласамыз. Халықаралық өкілдіктер үшін - бірлесіп немесе бас АТ бөлімінің басшылығымен жұмыс істейміз.

  • Бақылау және ашықтық Бақылау және ашықтық

    CRM жүйесінде кіріс өтінімдердің есебін жүргіземіз. Клиенттің өтінімдерін талдаймыз және озық жұмыс істейміз, егер мәселе қайталанса, біз оны жою немесе техниканы жетілдіру жолдарын іздейміз. Сұраным бойынша орындалған жұмыс туралы есеп тапсырамыз.

Кейстер

  • Үлкен өндіріс аутсорсингі
    Үлкен өндіріс аутсорсингі

    Бүкіл компанияның АТ инфрақұрылымын қалай құрдық: бас кеңсе, негізгі өндіріс және Алматыдағы екі ірі өндірістік цех.

  • Халықаралық компания филиалының аутсорсингі
    Халықаралық компания филиалының аутсорсингі

    Біз Мәскеу филиалының АТ бөлімінің басшылығымен жұмыс істейміз. Ынтымақтастық барысында кіріс өтінімдерінің санын үш есеге азайттық.

  • Жабдықты аутсорсинг құралы ретінде бірыңғайлау
    Жабдықты аутсорсинг құралы ретінде бірыңғайлау

    Компьютерлер, жиынтық бұйымдар, серверлер және бағдарламалық қамтамасыз етілімдер сияқты сауда компаниясының бүкіл кеңсе техникасын қалай бірыңғай стандартқа келтірдік.

Біз кімбіз

IT Support Group - бұл ақпараттық жүйелерге қызмет көрсететін үлкен әрі сенімді сервистік компания. Біз бизнесіңіздің тиімділігін арттыру үшін қазақстандық мамандар мен ITIL білімдерін пайдалана отырып, АТ мәдениетінің жаңа стандарттарын қалыптастырамыз.

IT Support Group туралы
  • 18
    18 жыл бойы табысты жұмыс істеп келеді

    Біз Қазақстанда АТ бизнесі пайда болған кезде, яғни 2006 жылы құрылдық. Осы уақыт ішінде шағын бизнестен алты бөлімнен тұратын толыққанды сервистік компанияға айналдық.

  • 500
    500 Бізге компания сенім білдіреді

    Қызмет көрсету, өндіріс, сауда, логистика салаларының 500-ден аса компаниясы барлық АТ-инфрақұрылымының жарамдылығын бізге сеніп тапсырды. Дәл қазір 150 компанияға қызмет көрсетеміз.

  • 90
    90 АТ сарапшылары

    Бізде 90 білікті АТ маманы жұмыс істейді. Барлық қызметкерлер өздерінің білімдері мен практикалық дағдыларын жетілдіру үшін тұрақты түрде ішкі аттестаттаудан өтеді.

  • 6
    6 бөлім

    Біз аутсорсинг, аутстаффинг, серверлік қызмет көрсету, техниканы жөндеу, көшпелі мамандар және консалтинг қызметтерін ұсынамыз. Өтінімдерді «бір терезе» режимінде өңдейміз.

АТ инфрақұрылымын техникалық қолдаудың артықшылығы неде

  • Білім
    Білім

    18 жыл ішінде біз үлкен білім қорын жинадық. Бұл тәжірибе зая кетпейді: біз шеберлерді оқыту жүйесін, яғни ITSG институтын құрдық. Әрбір маман осы оқу жүйесінен өтіп, емтихан тапсырады. Емтихан нәтижелері бойынша тағылымдамадан өтуші кіші АТ маман атағын алады да, өз бетінше жұмыс істей бастайды. Шебер біліктілікті арттырады әрі жалақысы да өседі.

  • Стандарттар
    Стандарттар

    Біз өзіміз әзірлеген стандарттар бойынша жұмыс істейміз. Олар ITIL халықаралық тәжірибесіне, сондай-ақ мамандарымыздың өз тәжірибесіне негізделген. It Support-та жасалған стандарттар біздің жұмысымыздың сапа критерийлерін анықтайды және клиент кеңсесінің үздіксіз жұмыс істеуіне көмектеседі.

  • Мамандыққа деген көзқарас
    Мамандыққа деген көзқарас

    Әрбір жаңа клиент үшін біз АТ инфрақұрылымына жедел аудит жүргіземіз: осал тұстарын анықтаймыз және оларды жою бойынша кеңес береміз. Әрбір жаңа клиент бұл қызметті тегін алады, клиент бізбен жұмыс істемеймін деген шешім қабылдаса да, біздің түйіндемені басқа компаниялардағы әріптестеріміз үшін техникалық тапсырма ретінде пайдаланса да бұл қызметті жүзеге асырамыз. Бізге пайда әкелмесе де, біз өз жұмысымызды жақсы орындаймыз.

Бізге сенім білдіргендер
«Тегін АТ аудитіне өтінім қалдырыңыз , біздің маманымыз АТ жүйеңіздің іс жүзінде қалай жұмыс істейтінін тексереді»
«Бізге жүгінгеніңізге рақмет»
Алексей Белимов,
IT Support Group бас директоры

Рақмет!
Сіздің өтініміңіз өңдеу үшін қабылданды.
Менеджер жақын арада сізге хабарласады.

Алексей Белимов, генеральный директор IT Support Group