Asista - IT Support Group

IT Support Group әзірлеген АТ аутсорсингі сервистік жүйесі

2022 жылы 30 маусымда «ASISTA» АТ аутсорсингінің сервистік жүйесі авторлық құқықпен қорғалатын объектілердің мемлекеттік тізіліміне енгізілген зияткерлік меншік объектісіне айналды©

Аsista ITSM жүйесі

Қазақстанның бизнес-кеңістігі үшін әзірленген ITSM жүйесі

Asista — бұл IT Support Group пен біздің клиенттер арасындағы қарым-қатынас жүйесі. Бұл өзара әрекеттесудің жайлы ортасын құруға көмектеседі, АТ мамандарының жұмыс нәтижесін жақсартады және сізге бірлесіп жұмыс істеу туралы барлық қажетті ақпаратты береді.

Аsista ITSM жүйесі

Asista АТ маманымен өзара әрекеттесуді мүмкіндігінше ыңғайлы әрі тиімді ету үшін жасалған. Сондықтан мұнда бәрі өтінімнің орындалуын жеделдету үшін жұмыс істейді, сонымен бірге жалпы жұмыс барысын бақылауға мүмкіндік береді.

Негізгі функциялары

  • Пайдаланушыны ID арқылы таниды
  • Веб-интерфейс арқылы өтінімдерді қабылдайды
  • Біздің CRM-де өтінімдер жасайды
  • Хабарламаларды поштаңызға жібереді
  • Өтінімдердің күйін көрсетеді
  • Жеке пайдаланушының немесе бүкіл компанияның өтінімдер мұрағатына ыңғайлы қол жеткізуге мүмкіндік береді
  • Басқару шешімдерін (BI) қабылдау үшін қажетті кезеңдегі өтінімдер бойынша ыңғайлы статистиканы көрсетеді;
  • Қолжетімділікті басқару модулінің функционалы арқылы HR бөлімі мен АТ арасындағы қарым-қатынастарға көмектеседі.
Asista негізгі функциялары
Дарья Ромасева, Қашықтан қолдау бөлімінің басшысы IT Support Group

Asista-ны қалай орнатуға болады

Әрбір жаңа клиентке түгендеу жұмыстарын жүргіземіз және әр жұмыс станциясына бірегей ID бекітеміз. Asista-ны біздің компанияның маманы орнатады және жүйе әрбір жаңа өтінімді іске қосқан кезде пайдаланушы мен жұмыс станциясын танитындай етіп теңшейді.
Дарья Ромасева,
Қашықтан қолдау бөлімінің басшысы

Жұмыс алгоритмі

  • Сіз жұмыс үстелінде Asista белгішесін іске қостыңыз, интерфейс браузерде ашылады
  • Сервистік компаниялардың қайсысына өтінім беру керектігін таңдайсыз
  • Қалай өтінім беру керектігін анықтаңыз: мұрағатты қалпына келтіру, жаңасын беру немесе алдыңғысын қайтару
  • Маман өтінімді орындауға кіріседі, ал сіз оның күйін қадағалайсыз
  • Мәселені шешкеннен кейін маманның жұмысын бағалай аласыз және пікір қалдыра аласыз
Жұмыс алгоритмі
  • Asista өтінімдер модулі

    Өтінім модулі

    Бұл өтінім беретін интерфейс. Мұны істеудің бірнеше жолы бар: егер мәселе бірінші рет орын алса, қарапайым және түсінікті нысанды толтыруыңыз керек, ал егер ақаулар қайталанса, біз жасаған соңғы өтінімді қалпына келтіре аласыз. Өтінім бергеннен кейін жүйе оны біздің CRM-ге жібереді де, мәселені бірнеше минуттан кейін шеше бастайтын жауапты орындаушыны тағайындайды.

  • Asista хабарландыру модулі

    Хабарландыру модулі

    Біз жүйемен жұмыс істеудің әр кезеңінде сіздің поштаңызға автоматты түрде келетін хабарландыру жүйесін жасадық. Осылайша сіз кез келген уақытта өтініміңіздің қандай күйде екенін бақылай аласыз (тіркелген сәттен бастап күйінің өзгеруіне дейін), оның орындаушысы ретінде кімнің тағайындалғанын білесіз, ал мәселені шешкеннен кейін орындалған жұмыс туралы есеп аласыз.

  • Asista мұрағат модулі

    Мұрағат модулі

    Сіздің жеке кабинетіңізде мұрағат модулі орналасқан, онда сіз кез келген уақытта алдыңғы өтінімдерге қол жеткізе аласыз. Қолжетімділік жартылай (пайдаланушы тек өз өтінімдерін көреді) немесе толық болуы мүмкін (компанияның барлық уақыттағы барлық өтінімдері). Өтінімдер тізімін уақыт, бөлім немесе күйі бойынша жасауға болады, кез келген жабық өтінімді іске қосуға болады

  • BI Asista модулі

    BI модулі

    Жеке кабинеттегі бұл модуль сізге өтінімдер бойынша аналитиканы ұсынады, ол үшін біз CRM-нен барлық деректерді алуды теңшедік, есеп жүргізетін және деректерді түсінікті бизнес-аналитика түрінде ресімдейтін қозғалтқышты іске қостық. Модуль - бұл объективті талдау негізінде таңдау жасауға көмектесетін шешім қабылдауды қолдау жүйесі.

    Бейнені көру
  • Asista қолжетімділікті басқару модулі

    Қолжетімділікті басқару модулі

    Asista-да қажет болған жағдайда қызметкерлерге рұқсат беруге немесе рұқсат бермеуге көмектесетін функционал бар. Онда бірнеше сценарий бар:

    Жаңа қызметкер - сізде жаңа қызметкер пайда болды, оған қолжетімділік беріп, жұмыс орнын теңшеу қажет; Жаңа қызметкер
    Қызметкерді ауыстыру - қызметкер басқа жұмыс орнына немесе жұмыс істейтін құрылғыға ауысып отырды; Қызметкерді ауыстыру
    Қызметкерді ауыстыру - қызметкер басқа жұмыс орнына немесе жұмыс істейтін құрылғыға ауысып отырды;
    Бейнені көру

Asista-ны қалай пайдалануға болады

Айтып береміз және интерфейсті көрсетеміз

  • Asista тұжырымдамасы

    Asista тұжырымдамасы

    Asista біздің қызметкерлеріміздің жүктемесін жеңілдетуге көмектесетін қарапайым өтінім қалдыру бағдарламалық қамтамасыз етілімнен басталды. Енді бұл сізге, біздің клиенттерімізге бағытталған жүйе, ол жыл сайын жаңа пайдалы мүмкіндіктерді ұсына отырып, үнемі дамып, жетілдіріліп отырады
    Asista — бұл қашанда байланыста болатын және бизнесіңіздің кез келген АТ міндеттерін шешу үшін кез келген АТ маманын ұсынуға дайын, қолдау мен кеңес беруден бастап жабдықты әзірлеуге немесе жеткізуге дейінгі қамқор әрі білікті көмекші.
«Тегін АТ аудитіне өтінім қалдырыңыз , біздің маманымыз АТ жүйеңіздің іс жүзінде қалай жұмыс істейтінін тексереді»
«Бізге жүгінгеніңізге рақмет»
Алексей Белимов,
IT Support Group бас директоры

Рақмет!
Сіздің өтініміңіз өңдеу үшін қабылданды.
Менеджер жақын арада сізге хабарласады.

Алексей Белимов, генеральный директор IT Support Group