IT Support Group әзірлеген АТ аутсорсингі сервистік жүйесі
2022 жылы 30 маусымда «ASISTA» АТ аутсорсингінің сервистік жүйесі авторлық құқықпен қорғалатын объектілердің мемлекеттік тізіліміне енгізілген зияткерлік меншік объектісіне айналды©
Қазақстанның бизнес-кеңістігі үшін әзірленген ITSM жүйесі
Asista — бұл IT Support Group пен біздің клиенттер арасындағы қарым-қатынас жүйесі. Бұл өзара әрекеттесудің жайлы ортасын құруға көмектеседі, АТ мамандарының жұмыс нәтижесін жақсартады және сізге бірлесіп жұмыс істеу туралы барлық қажетті ақпаратты береді.
Asista АТ маманымен өзара әрекеттесуді мүмкіндігінше ыңғайлы әрі тиімді ету үшін жасалған. Сондықтан мұнда бәрі өтінімнің орындалуын жеделдету үшін жұмыс істейді, сонымен бірге жалпы жұмыс барысын бақылауға мүмкіндік береді.
Негізгі функциялары
- Пайдаланушыны ID арқылы таниды
- Веб-интерфейс арқылы өтінімдерді қабылдайды
- Біздің CRM-де өтінімдер жасайды
- Хабарламаларды поштаңызға жібереді
- Өтінімдердің күйін көрсетеді
- Жеке пайдаланушының немесе бүкіл компанияның өтінімдер мұрағатына ыңғайлы қол жеткізуге мүмкіндік береді
- Басқару шешімдерін (BI) қабылдау үшін қажетті кезеңдегі өтінімдер бойынша ыңғайлы статистиканы көрсетеді;
- Қолжетімділікті басқару модулінің функционалы арқылы HR бөлімі мен АТ арасындағы қарым-қатынастарға көмектеседі.
Asista-ны қалай орнатуға болады
Жұмыс алгоритмі
- Сіз жұмыс үстелінде Asista белгішесін іске қостыңыз, интерфейс браузерде ашылады
- Сервистік компаниялардың қайсысына өтінім беру керектігін таңдайсыз
- Қалай өтінім беру керектігін анықтаңыз: мұрағатты қалпына келтіру, жаңасын беру немесе алдыңғысын қайтару
- Маман өтінімді орындауға кіріседі, ал сіз оның күйін қадағалайсыз
- Мәселені шешкеннен кейін маманның жұмысын бағалай аласыз және пікір қалдыра аласыз
IT Support Group бас директоры
Рақмет!
Сіздің өтініміңіз өңдеу үшін қабылданды.
Менеджер жақын арада сізге хабарласады.